Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

gwiżdżąca turbina

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • gwiżdżąca turbina

    Zamieszczone przez RALF
    robicie jakiegos spota w 3 tygodniu stycznia ??
    A nawet jeśli nie robimy to zrobimy :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Pon 03 Sty, 11 00:37 ]
    Trochę późno zobaczyłem ale fajna oferta

    Serwis tymczasowo niedostępny.

  • #2
    gwiżdżąca turbina

    witam chciałbym zaczerpnąć trochę wiedzy zrobiłem regenerację turbiny i teraz turbina gwiżdże jak by był gdzies tam gwizdek i słychać jak karetke pogotowia jak sie dodaje gazu proszę o pomoc względem co może byc przyczyna naczytałem sie dużo ale może ktoś mi podpowie konkretnie i nie zobaczę pokazuje sie jakiś napis po niemiecku że max 170 cytuje ale może nie dokładnie wild fire max 170 auto skoda octavia 2.0 tdi 140KM prosze o poradę
    nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

    Komentarz


    • #3
      to znaczy ratuj się kto może okręt TONIE !!! a tak poważnie turbo nadal do regeneracji / wymiany( tzn turbo umiera ) podaj jaki przebieg itd... czy jezdzisz dynamicznie czy też do "kościoła" jak to określisz zaraz dostaniesz odpowiedz
      Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

      Komentarz


      • #4
        octavia jest po regeneracji turbiny i ma przebieg 80 tys kupiłem jak miała 74 tys cały czas serwisowana przebieg aktualny i nie wiem jak kto jeżdził ja troche wstawiam bo miałem już disla golfa IV no i po wymianie zaczeła gwizdac tyrbina gośc co robił regeneracje twierdzi ze chodziła na stole i wszystko jest ok żebym sprawdził wąż od interculera czy nie ma gdziś dziury albo jakieś nie szczelności
        nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

        Komentarz


        • #5
          jak ma przebieg 80k ( mam rozumieć ze 74k to zakup i wtedy regenerowana i wytrzymała 6k, a sam samochód ile ma ?? )i nadal wyje to znaczy ze do wymiany jeżeli już była regenerowana ( ale niech się eksperci wypowiedzą )
          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

          Komentarz


          • #6
            kupiłem jak miała 74 tys a teraz ma 80 tys i takie żeczy sie dzieją zanim pojade do mechanika właśnie czekam może ktoś miał taki przypadek no i ten max 170 nie wiadomo skąd sie bierze o to mi chodzi
            nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

            Komentarz


            • #7
              to jeżeli tak jest to wg. mnie a mam 120 tys przebiegu i od około pół roku wyje to nadaje się do wymiany ja zregeneruje jak nie pomoże to wymiana i tyle... ( max 170 jak to z zagranicy fura to może ma inny program co informuje na maxi docie, nie zap... więcej niż 170 )
              Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

              Komentarz


              • #8
                Z tym gwizdaniem i wymienianiem to nie jest tak do konca, mam ten sam silnik co ty turbina gwizda od 33tys. i jeszcze jej nie wymienilem! Byla raz na stole na czyszczeniu ale jak mechanik powiedzial to nawet nie trzeba bylo jej czyscic!

                [ Dodano: Wto 20 Lip, 10 18:27 ]
                A z tym 170km, to moze byc tak ze masz zapodany tryb na zimowe kola, ktory ma cie ostrzegac o wytrzymalosci opon!

                Komentarz


                • #9
                  turbina

                  witam
                  może zbyt wiele nie pomoge , ale powiem tyle ...miałem wczesniej octawke z tym motorem i moja turbina gwizdała dokładnie tak samo , jakby pogotowie jechało gdzieś w oddali , zaczeła gwizdać koło 20 tysiaca przebiegu , żadnych innych złych obiawów , teraz jak miała 55 tys została sprzedana , kupiec oczywiscie słyszał gwizdek cytuję ....nastepne 100 tys bedzie gwizdać i do wymiany.

                  Pozdrawiam
                  superb 2.0 tsi

                  Komentarz


                  • #10
                    BKD predzej czy pozniej zaczna i beda gwizdac. Ta sprezarka w tym silniku to nieporozumienie tak poza tym.
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Michi81
                      Z tym gwizdaniem i wymienianiem to nie jest tak do konca, mam ten sam silnik co ty turbina gwizda od 33tys. i jeszcze jej nie wymienilem! Byla raz na stole na czyszczeniu ale jak mechanik powiedzial to nawet nie trzeba bylo jej czyscic!

                      [ Dodano: Wto 20 Lip, 10 18:27 ]
                      A z tym 170km, to moze byc tak ze masz zapodany tryb na zimowe kola, ktory ma cie ostrzegac o wytrzymalosci opon!
                      możesz kolego napisać o jaki tryb chodzi bo nawet nie wiem o co chodzi jak to usunąć
                      nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                      Komentarz


                      • #12
                        musisz sie przyzwyczaic do gwizdu, niestety w bkd tak bedzie i nic z tym nie poradzisz :evil: w zimie głosniej z lecie ciszej bedzie gwizdac a jak zacznie cię to wkurzać to 5tys na stół i masz spręzarkę z octavii rs i 200koni :szeroki_usmiech
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie mam pojęcia czemu się czepiacie tego gwizdania turbiny ,tak ma być moją słychać od samego poczatku a teraz mam 270 kkm i dalej ja słychać jak wchodzi na obroty . Oleju nie ubywa wiec trzeba smigać dalej i się nie przejmować . Do informacji podam ze śmigam od poczatku na oleju Orlen Turbo Disel 5W 40 i nie widzę powodu aby to zmieniać

                          Komentarz


                          • #14
                            no tak ale regenerowana żeby tak sie zachowywała przedtem było ok a teraz gwizda jak by karetka jechała za mną
                            nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                            Komentarz


                            • #15
                              Ten Typ Tak Ma Myślałem że tylko ja gwiżdże a to po prostu regenerowane turbo w BKD Sam wymieniłem jakieś pół roku temu na regenerowaną (to był błąd bo jak dozbieram kasy to po prostu wymienię na nową) Przed regeneracją była cisza, po zaczęła pogwizdywać i gwiżdże jak głupia już jakieś 25 kkm- auto jedzie tak jak powinno; ciężko jest tylko uprawiać tzw PSJ bo turbawka gwiżdże właśnie przy niskich obrotach. Tak więc żeby jej nie słyszeć po prostu częściej wbijam pedał gazu w podłogę.
                              Rozwiązanie problemu, raczej jego zagłuszenie jest więc możliwe, a i przyjemność z jazdy o wiele większa. Pozdr

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez pawlito12
                                Zamieszczone przez Michi81
                                Z tym gwizdaniem i wymienianiem to nie jest tak do konca, mam ten sam silnik co ty turbina gwizda od 33tys. i jeszcze jej nie wymienilem! Byla raz na stole na czyszczeniu ale jak mechanik powiedzial to nawet nie trzeba bylo jej czyscic!

                                [ Dodano: Wto 20 Lip, 10 18:27 ]
                                A z tym 170km, to moze byc tak ze masz zapodany tryb na zimowe kola, ktory ma cie ostrzegac o wytrzymalosci opon!
                                możesz kolego napisać o jaki tryb chodzi bo nawet nie wiem o co chodzi jak to usunąć
                                Wejdz w MAXIDOTa i sprawdz znajdz w ustawieniach opcje ograniczenia predkosci przy oponach zimowych, ktore zwykle maja indeksy o nizszej maksymalnej predkosci. Jesli poprzedni uzytkownik aktywowal sobie ta opcje i jako ograniczenie w stawil 170, to przy zblizaniu sie do tej predkosci moze wyswietlac sie komunikat z ostrzezeniem.
                                @200KM

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez ali7
                                  Zamieszczone przez pawlito12
                                  Zamieszczone przez Michi81
                                  Z tym gwizdaniem i wymienianiem to nie jest tak do konca, mam ten sam silnik co ty turbina gwizda od 33tys. i jeszcze jej nie wymienilem! Byla raz na stole na czyszczeniu ale jak mechanik powiedzial to nawet nie trzeba bylo jej czyscic!

                                  [ Dodano: Wto 20 Lip, 10 18:27 ]
                                  A z tym 170km, to moze byc tak ze masz zapodany tryb na zimowe kola, ktory ma cie ostrzegac o wytrzymalosci opon!
                                  możesz kolego napisać o jaki tryb chodzi bo nawet nie wiem o co chodzi jak to usunąć
                                  Wejdz w MAXIDOTa i sprawdz znajdz w ustawieniach opcje ograniczenia predkosci przy oponach zimowych, ktore zwykle maja indeksy o nizszej maksymalnej predkosci. Jesli poprzedni uzytkownik aktywowal sobie ta opcje i jako ograniczenie w stawil 170, to przy zblizaniu sie do tej predkosci moze wyswietlac sie komunikat z ostrzezeniem.
                                  kolego a mógłbys mi pomóc bo ten MAXI DOT to wszystkie języki tylko nie po polsku jak to znaleść
                                  nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    ja co prawda czyściłem w O1 i pan który mi to robił powiedział ma gwizdac i to jest normalne
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25050

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      kolego a mógłbys mi pomóc bo ten MAXI DOT to wszystkie języki tylko nie po polsku jak to znaleść[/quote]

                                      zmien jezyk na angielski i szukaj w menu pozycji "winter tire" i tam deaktywuj.
                                      @200KM

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez ali7
                                        kolego a mógłbys mi pomóc bo ten MAXI DOT to wszystkie języki tylko nie po polsku jak to znaleść
                                        zmien jezyk na angielski i szukaj w menu pozycji "winter tire" i tam deaktywuj.[/quote]

                                        witam kolego dziękuje za pomoc pomogło wyłączyłem nie wiem czemu ale w MAXI DOT było ustawione na 170km jak by co tez służe pomocą dzieki bardzo i pozdrawiam
                                        nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          U mnie gwiżdże w BMM. Czy ktoś z Was ma taki silnik i gwiżdżącą turbinę? Czy ten typ teżtak po prostu ma?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Turbina ma prawo gwizdac to wynik przekroczenia prędkości dźwięku na wirniku...
                                            Turbine najłatwiej jest sprawdzic za pomoca manometra i organoleptycznie...
                                            Manometr powie czy trzyma ciśnienie nadane(nie przeładowuje)i (niedoładowuje)po wykluczeniu zaworu sterujacego.
                                            a to drugie to olej w dolocie (zawsze będzie z odmy) ale nie tak że sie leje, oraz luzy wirnika wzdłóżny i poprzeczny...
                                            Pytania?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez richi9
                                              Pytania?
                                              Tak
                                              Zamieszczone przez richi9
                                              Turbina ma prawo gwizdac to wynik przekroczenia prędkości dźwięku na wirniku...
                                              Dlaczego niektóre nie gwiżdżą, inne cicho a pozostałe wyją jak zarzynana świnia?
                                              Zamieszczone przez richi9
                                              Turbine najłatwiej jest sprawdzic za pomoca manometra i organoleptycznie...
                                              Dlaczego najłatwiej, skoro można vagiem sprawdzić po mapsensorze?
                                              Zamieszczone przez richi9
                                              luzy wirnika wzdłóżny i poprzeczny...
                                              Rozwiń
                                              Octavia

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Umiejscowienie turbiny ma duży wpływ na wyciszenie jej dźwięku...
                                                Zbyt głośny dźwięk może wskazywac na defekty turbiny. Ale nie zawsze ,w moim poprzednim wozie turbiny nie było wogóle słychać , ale podczas jazdy wzdłóż barier betonowych wyło jak suszarka w dłoni.

                                                Mapsensor poda Nam ciśnienie jakie podaje turbina ...jest to łatwe pod warunkiem że i mapsensor jak i przepływomierz podają poprawne dane oraz kiedy masz wogóle dostep do vaga i lapa. możemy tu stwierdzić zapieczenie łopatek na turbinie gorącej oraz złe działanie zaworu sterujacego pracą turbiny.
                                                Natomiast organoleptycznie jesteśmy w stanie sprawdzić zapieczenie łopatek jak i luzy wirnika oraz rozszczelnienie uszczelniaczy.


                                                Luzy wzdłóżne i poprzeczne mogą wykazać zuzycie tulei wirnika co może spowodować kolizję łopatek z obudowa i wynik bedzie np ukrecenie wałka lub zniszczenie wirnika.
                                                Duże luzy i przytarcie wirnika to także gorsze jego wyważenie co powoduje pogłębianie defektu.

                                                Zbyt duza ilośc oleju w dolocie wykazuje na uszkodzenie uszczelniaczy turbiny co równierz doprowadza do zniszczenia turbiny... Jednak tutaj należy być ostrożnym gdyz olej w dolocie może pochodzic z odmy...

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  moja tez wyje jak karetka ale zaczela dopiero 15O tys. po regeneracji w aso teraz ma 258 tys.a cała skodzinka 509 tys.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X